Uşaqların təhsili və ruhi istiqaməti (Ardı)
'
Uşaqların təhsili və ruhi istiqaməti xəbərimin ardı.
Uşaqlarda ruhi inkişafa təsir
Hər
uşağı ayrı bir dünya olaraq qəbul edib, onların ruh dünyasına enə
bilmək ancaq təhsil, ana-ata maarifləndirilməsi və
məlumatlandırılması ilə ola bilər. Ayrıca ailə quruluşunun gücləndirilməsi ,ailəyə təqdim edilən imkanların
artırılması , ailənin sosyomədinəyyət və sosyoiqtisadi baxımdan
dəstəklənməsi, uşaqların yaşadıqları mühitlərin, ətraf imkanlarının,dövlətin təmin edəcəyi imkanların müxtəlifliyi və keyfiyyəti bu
problemlərin meydana gəlməsi və müddətində təsirli ola bilməkdədir.
Uşaq
təhsilində uşağın lazım olduğu şəkildə tərbiyələndirilməsi və onun cəmiyyətə
hazırlanması, böyük ölçüdə ana-atanın həyatının ilk günündən etibarən
uşaq ilə maraqlanması, onunla qarşılıqlı təsiri, ona dəyər vermələri, şəxsiyyət quruluşuna hörmət etmələri, ona kifayət qədər vaxt
ayırmaları, onun saxlanılması, qidalanma və qorunmasını təmin etmələri,
sevgi
ehtiyacına cavab vermələri, ideal bir ailə mühiti hazırlamaları, ona
qarşı ideal rəftarları, reaksiyaları, münasibətləri təsirli olmaqdadır.
Burada
təsir reaksiya prinsipini xatırlatmaq yerində olar , ana-atanın birbaşa
uşağa istiqamətli və ya gün içərisindəki hər hansı bir davranışı,sözü,rəftarı,reaksiyası və şərhinin uşaq üzərində mütləq bir təsiri
olacaq. Və
bu təsirin uşaqda əks olunmaları yaxşı və ya pis istiqamətdə görüləcək.
Eyni şəkildə uşağın hər danışması, davranışı və şərhinə ana-atanın
reaksiyası də uşağın şəxsiyyət inkişafının formalaşmasına səbəb
olmaqdadır.
Yani uşağı səhv bir hərəkət etdiyində və bunu təkrarladığında səssiz qalan bir valideyn bilvasitə olaraq ''mən bu davranışı dəstəkləyirəm'' mesajı verər. Digər
tərəfdən uşağın müsbət davranışını təsdiqləməyən bir valideyn uşağa
yenə bilvasitə olaraq ''bu davranışın mənim üçün əhəmiyyətli deyil,
olsa da olar olmasa da'' mesajını verər.
Bununla
birlikdə görməzlikdən gəlinən, təkrarlanan səhvlər gedərək böyüyər,
müsbət davranışlar isə getdikcə azalar. Uşaqlara hər an nəzarət etmək,
hər etdikləri haqda xəbərdar olmağa çalışmaq uşağı ruhi gərginliyə itələyəcəyi kimi, digər tərəfdən uşağı nəzarətsiz və öz başına
buraxmaqda uşağın qarşısı alına bilməyən davranış problemləri inkişaf
etdirməsinə zəmin hazırlayacaq. Bu iki qütbün ortasında hərəkət sahəsi ideal olanıdır.
Burada dərhal bunu ifadə etmək lazımdır ki, günümüzdə ünsiyyət və qarşılıqlı təsir cəmiyyətində uşağın inkişafı mövzusunda ana-atalar üstlərinə düşən hər cür vəzifəni etsə belə qohum və məktəb mühiti, yoldaş və ictimai ətrafı, evin xaricində gördükləri, eşitdikləri də inkişaf və ruh sağlamlığı baxımından çox əhəmiyyətli olmaqdadır.
Edilməsi lazım olanlar
Ana-ataların uşaqlarının normal bir şəkildə psixoloji inkişafını təmin
etmək və münasib təhsili vermək üçün etmələri lazım olanları bu
şəkildə sıralaya bilərik : Balanslı təhsil və istiqamətləndirmə, Ana-atanın öz aralarındakı söz və davranış birliyi, Uşağa qarşı həddindən
artıq tolerantlıq və ya həddindən artıq intizam tətbiqlərindən
qaçınmaları, hadisələr və irəliləyən müddət içərisində uşağa
əks olunan davranışlar zamanı eyni olmaları və zaman aşımından ötəri
fərqli-fərqli reaksiya verməmələri, uşağa reaksiyalarının yersiz və
şişirdilmiş olmaması, Gözəl və faydalı şeylərdə uşağın davranışlarının
təsdiqlənməsi, Xətalı vəziyyətlərdə uyğun bir cəza ilə
cəzalandırılması, Edilən səhvləri nəticəsində yalnız hirslənmək deyil
səbəbini məntiq çərçivəsində şərhləri ilə uşağa izah etmələri , uşaqlara hər istiqamətiylə dəyər vermələri , Şəxsiyyət
strukturlarına hörmətlə yanaşmaları , Onlara söz haqqı vermələri ,
sevildiklərini hiss etdirmələri, Onlara güvən duyğusunu hiss etdirmələri , Sosial və psixoloji inkişafını yaxından təqib etmələri,
Göstərilən davranış problemlərinə qarşı həssas olmaları, zamanında və
erkən müdaxiləni təmin etmələri, Öz psixoloji
çətinliklərini uşaqlara hiss etdirməmələri , onlardan inkişaf və ağıllarından artıq nəsə gözləməməli, Onlara kifayət qədər zaman
ayırmaları, Onların ictimai dairələrinin fərqində olmaları şəklində
yekunlaşdıra bilərik.
@Tərcümə Qadin.az saytına məxsusdur,istifadə edilərkən istinad mütləqdir.
2 192 baxış
3 şərh